Probleme mit einem "King of the Hill" Server! | Problems with a "King of the Hill" server!

Probleme mit einem "King of the Hill" Server! | Problems with a "King of the Hill" server!

[GER]
      Hallo liebe Community.

Ich habe ein paar Fragen an euch Profis.

Welche Datei oder wie bearbeite ich die Schilder an Spawn um dort die Serverregeln + ein paar Extras einzutragen. Wie mach ich das?
      Zweite Frage, wie Disable ich Waffen, Fahrzeuge, Helicopter und Jets? Das ist eigentlich alles was ich noch brauche um meinen Server komplett fertig zu stellen.

[ENG]

Hello community.

I have a few questions for you professionals.

What file or how do I edit the signs to Spawn to enter the server rules + a few extras. How do I do that?
      Second question, how do I disarm weapons, vehicles, helicopters and jets? This is actually all I still need to complete my server completely.
      Liebe Grüße

PapierGorillA

▬|████|▬ This is a Nudelholz! Take it und hau it on the Kopp of a bekloppt Person to give you a better Gefühl than vorher! ▬|████|▬

Post was edited 2 times, last by “PapierGorillA” ().

[GER]
      An die liebe Infistar Community! Das Problem wurde noch nicht gelöst. Der liebe "TheOldMan" hat da etwas missverstanden und dachte es läge an Infistar, dass ich jedoch leider noch nicht (nicht mehr) besitze.

[ENG]
      To the dear Infistar community! The problem has not yet been solved. The dear "TheOldMan" has misunderstood there and thought it was to Infistar, that unfortunately I have not (no more).
      Liebe Grüße

PapierGorillA

▬|████|▬ This is a Nudelholz! Take it und hau it on the Kopp of a bekloppt Person to give you a better Gefühl than vorher! ▬|████|▬